Radionice u okviru programa Misterija igre organizovane su OŠ „Stevan Sinđelić“, a u Prehrambeno-hemijskoj školi obeležen je Dan mola
Realizacijom prve dve radionice u OŠ „Stevan Sinđelić“ u Kamenici, počele su aktivnosti projekta Misterija igre. Projekat Misterija igre je odobren i finansijski podržan na Javnom pozivu 2019.g. Centra za promociju nauke.
Misterija igre je kreativna radionica, kolo matematičke logike.To kolo čine autorski radovi: Matematičke karte Da -Ne, Igra sa brojevima, Tajna 8421 koda i Logička igra 8+1. Korak po korak uz igru učesnici radionice razvijaju apstraktno mišljenje i logičko zaključivanje. Na radionici se polazi od osnovnih pojmova, indukcijom se stiže do mnoštva pojedinosti, ide se ka opštem, od igre do nauke. Logičke igre tako postaju deo obrazovanja, sredstvo učenja, razumevanja i kreativnosti.
Na radionicama su učestvovali učenici od petog do osmog razreda. Radionice je realizovao Dragan Golubović, nastavnik fizike u osnovnim školama „Vuk Karadžiću“ Leslovcu i „8. septembar“ u Vlasotincu.
Uporedo, povodom obeležavanja Dana mola profesorke hemije Prehrambeno-hemijske škole u Nišu sa svojim učenicima, u velikoj sali Regionalnog centra, održale su Javni čas.
Mol predstavlja međunarodnu jedinicu za količinu supstance. S obzirom na to da jedan mol supstance sadrži 6*10 na 23 čestica, 23. oktobar predstavlja međunarodni praznik – Dan mola. U realizaciji časa, učestvovale su profesorke Vesna Jović, Ljiljana Ždraljević, Katica Nikolić i Ivana Benedeto. Učenici su imali prilike da slušaju kratke prezentacije i nakon toga pogledaju oglede Duh u boci , Bljesak i Slonovska pasta koje su im predstavili učenici drugog razreda Prehrambeno – hemijske škole. Javnom času prisustvovali su učenici osnovnih škola „Sveti Sava“, „Dušan Radović“, „Branko Miljković“ i Prve niške gimnazije „Stevan Sremac“.
Naučni park pružio je utočište učenicima prve godine Prve niške gimnazije „Stevan Sremac“. U ulozi vodiča bili su Sonja Šumonja, profesorka matematike i učenik druge godine Elektrotehničke škole „Nikola Tesla“ Aleksandar Denić. Oni su objasnili princip rada eksponata Dinamo bicikl i Arhimedeova beležnica. Učenici su upoznati i sa drugim eksponatima i mogućnostima realizacije projektne nastave u Parku znanja. Za sledeći dolazak dogovorili su pripremne aktivnosti i podelili zadatke za rešavanje eksponata Botanička slagalica.