Бура информација

Бура информација

Центар за промоцију науке објавио је ново издање ”Бура информација: Зашто лајкујемо?” које објашњава понашање на друштвеним мрежама

[:]MMM4649-600x400

Центар за промоцију науке објавио је ново издање ”Бура информација: Зашто лајкујемо?”, које пружа објашњење за наше индивидуално, али и колективно понашање на друштвеним мрежама. Аутори су Винсент Хендрикс и Пеле Хансен, а на српски језик књигу је превела Марија Новаковић, док је стручни редактор превода др Машан Богдановски.

Књига упозорава на буру информација која је захватила савремено друштво, а посебно на некритичко усвајање и коришћење информација приликом формирања мишљења и доношења одлука. Ова узбудљива књига лако се чита и неизбежно је штиво за све оне који желе да разумеју 21. век и подржавају развој демократских промена у савременом друштву.

_MMM5734

”Бура информација” представљена је 28. октобра на Међународном сајму књига у Београду, а о њој су говорили Иван Умељић, уредник издаваштва у Центру за промоцију науке, Марија Новаковић, асистенткиња на Факултету организационих наука у Београду и преводилац овог издања, и др Машан Богдановски, стручни редактор превода и професор на Филозофском факултету у Београду,

Остале активности

Politika upravljanja kolačićima

Kolačići su male tekstualne datoteke koje se koriste kako bi korisničko iskustvo na veb-sajtovima bilo efikasnije. Zakonom je predviđeno da možemo čuvati kolačiće na vašem uređaju ako su strogo neophodni za rad ovog sajta. Za sve ostale tipove kolačića nam je potrebna vaša saglasnost. Saznajte više o tome kako obrađujemo lične podatke iz naše Politike privatnosti.