У петак, 8. октобра, у ССШ „Др Радивој Увалић“ у Бачкој Паланци представљени су европски пројекти који промовишу нове СТЕМ образовне концепте.
Представници Центра за промоцију науке су у петак 8. октобра 2021. одржали радионицу Научно образовање за одговорно друштво у ССШ „Др Радивој Увалић“ у Бачкој Паланци, на којој је присуствовало двадесетак наставника и представника школских управа. На радионици присутни су имали прилику да се упознају са новинама у СТЕМ (енгл: Science, Technology, Engineering, Math – наука, технологија, инжењерство и математика) образовању кроз неколико европских пројеката у којима је Центар партнер.
Наставници су имали прилике из прве руке да чују од Scientix амбасадора и наставнице математике, Милеве Јелић из истоимене школе, више о могућностима које нуди Scientix пројекат. Scientix представља највећу мрежу наставника природних наука из Европе и сходно томе пружа могућност за сарадњу и размену искустава са колегама. Ова мрежа додатно нуди и велики број различитих бесплатних наставних ресурса доступних онлајн за коришћење заинтересованим појединцима. Scientix IV пројекат, присутнима је представила др Марјана Бркић. Такође, она је присутне упознала и са пројектом Фондације Ана и Владе Дивац, Подршка СТЕАМ образовању у средњим школама, у коме је Центар партнер.
На радионици су представљени и пројекти Европска Ноћ истраживача и SALL, од стране Данијеле Вучићевић, a присутни су упознати и са могућностима које нуде пројекти STEM School Label и DoSE. Циљ пројекта SALL је пажљиво проучавање и евалуација методологије и праксе школа као отворених лабораторија у стварним животним условима школских заједница различитих европских земаља. STEM School Label европски пројекат позива школе да се самоеволуирају у контексту примене СТЕМ образовних концепта у школској пракси, док је циљ пројекта DoSE да пружи подршку школама широм Европе у побољшању постојећих СТЕАМ приступа и њиховом обогаћивању специфичним елементима уметничког стваралаштва, као и подстицању младих да се приближе науци, развијају научна знања и опредељују се за научне каријере.