У понедељак, 28. фебруара, у Научном клубу Лесковац представници Центра одржали су радионицу за наставнике под називом „Научно образовање за одговорно друштво“.
Представници Центра за промоцију науке су у понедељак, 28. фебруара 2022. године, одржали радионицу „Научно образовање за одговорно друштво“ у Научном клубу у Лесковцу. На радионици је учествовало двадесетак наставника СТЕМ области основних и средњих школа, a присутни су имали прилику да се упознају са новим приступима СТЕМ (енгл: Science, Technology, Engineering, Math – наука, технологија, инжењерство и математика) настави.
За самом почетку, др Марјана Бркић је учеснике радионице упознала са концептом СТЕАМ образовања. Осим тога, Марјана је причала и о различитим могућностима које Scientix пројекат нуди. Scientix представља највећу мрежу наставника природних наука из Европе и сходно томе даје прилику за сарадњу и размену искустава са колегама. Ова мрежа заинтересованим појединцима нуди и велики број бесплатних наставних ресурса доступних онлајн. Након тога је Марија Дикић, амбасадорка Scientix III пројекта, са присутнима поделила своја искуства из учионице у контексту овог пројекта, а потом их је Jелена Ракић из Фондације „Ана и Владе Дивац“ упознала са пројектом Образовање за дигитално друштво, у коме је Центар партнер.
Данијела Вучићевић из ЦПН-а је на радионици представила и пројекте Европска Ноћ истраживача и SALL, a промовисане су и могућности које нуде пројекти STEM School Label и DoSE. Циљ пројекта SALL је пажљиво проучавање и евалуација методологије и праксе школа као отворених лабораторија у стварном окружењу школских заједница различитих европских земаља. Европски пројекат STEM School Label позива школе да се самоевалуирају у контексту примене СТЕМ образовних концепата у школској пракси, док је циљ пројекта DoSE да пружи подршку школама широм Европе у побољшању постојећих СТЕАМ приступа и њиховом обогаћивању специфичним елементима уметничког стваралаштва, као и подстицању младих да се приближе науци, усвајају научна знања и опредељују се за научне каријере.