Група за образовање, чији члан је и Центар за промоцију науке, отворила је, 19. октобра, у Електротехничкој школи „Мија Станимировић“ у Нишу нови Мејкерс лаб − учионицу будућности.
Електротехничка школа „Мија Станимировић“ у Нишу позната је по иновативним, модерним пројектима, ученицима који ређају успехе у области мултимедија, програмирања, електротехнике и електронике, као и успешној сарадњи са више од 40 компанија и остатком локалне заједнице. За надоградњу овог успеха, школа постаје богатија за Мејкерс лаб који подстиче отвореност за иновације и креативан приступ учењу и науци, како ученика, тако и наставника.
Тачно годину дана након првог отвореног Мејкерс лаба, Група за образовање, коју чине Нордеус фондација, Достигнућа младих у Србији, Центар за промоцију науке и Иницијатива Дигитална Србија, отворила је десету по реду учионицу будућности, овог пута у Електротехничкој школи „Мија Станимировић“ у Нишу. До краја године планирано је још пет, у школама различитих профила, и то у: Врњачкој Бањи, Крагујевцу, Бујановцу, Краљеву и Београду.
Нови простор биће коришћен у редовној настави стручних предмета и кроз часове лабораторијских вежби и праксе учинити наставу креативном и занимљивом. То ће такође бити и простор за све оне који желе да истражују кроз додатне часове и секције. У оквиру секције Покрени магију ученици ће моћи самостално да израђују паметне уређаја почев од дефинисања проблема, осмишљавања решења па до практичне реализације, а све то у заједничком раду развијајући добре сарадничке и другарске односе.
Увид у рад и пројекте који се развију у Мејкерсу имаће и основци из Ниша. На тај начин гради се континуитет и повезаност деце са иновацијама на различитим нивоима. Овај креативни простор биће намењен и хуманитарним акцијама у организацији Парламента ученика за израду декоративних предмета од рециклираних материјала, декупаж радионица, радионицама израде мултимедијалних садржаја и радионицама писања.
Мејкерс ће подстицати младе да развијају предузетнички дух и начин размишљања, кроз активирање самоиницијативе и самосталног решавања проблема уз подршку тима.
Извор фотографија: https://mejkerslab.rs/