Сваки истраживач би рекао да је докторат намењен превасходно ментору, комисији и матичној институцији. За научну институцију докторат је „обред прелаза“, који симболички означава да је кандидат спреман за научну каријеру. Из угла грађана истраживач је неко ко би могао и ко би требало да понуди свеже и веродостојне одговоре на многа питања од јавног значаја. Докторати у прози су јавни научни ангажман. У овом несвакидашњем експерименту из научне комуникације учествовали су два текстописца из Центра за промоцију науке, 11 илустратора из пет држава и 11 истраживача који су своје докторске дисертације одбранили у Србији у последњих пет година. Књигу чини једанаест есеја инспирисаних темама докторских дисертација из узбудљивих, савремених научних области, као што су физика комплексних система, еволуција морала, читалачка писменост, типографија, компјутерска дијагностика и друге.
На 62. Mеђународном сајму књига у Београду, издање Докторати у прози: илустроване приче, аутора Николе Здравковића и Ивана Умељића, које је графички опремила Милена Савић, добило је престижну награду „Бодан Кршић“, која се додељује за најлепшу књигу. Чланови жирија, професори Факултета примењених уметности, Југослав Влаховић, Тијана Којић и Оливера Батајић Сретеновић, овако су образложили своју одлуку: „Ефектно типографски решена илустрација на корицама прави занимљиву игру између апстрактног и читљивог, а избор тактилног материјала буди посебан однос према књизи… У овој књизи заступљено је више илустратора, што на први поглед није приметно, иако су у изразу различити и аутентични. Њихов рад држи књигу у чврстој стилској форми и не ремети њен ток… Мишљења смо да је ово убедљиво графичко решење допринело још занимљивијем доживљају необично осмишљене теме ове књиге.“
Написано и нацртано у целости у форми стрипа, Одравњивање представља експеримент на пољу визуелног размишљања. Ник Сузенис изазива конвенционалне видове академског дискурса како би пред читаоце ставио уједно и невероватно дело графичке уметности и озбиљно испитивање начина на које људи структурирају знање. Кроз графичке иновације и немирне промене облика, Одравњивање жели да се супротстави оној врсти уског, ригидног размишљања које Сузенис назива „равност“. Као што дводимензионални становници из Раваније, новеле Едвина А. Абота, нису могли да обухвате појам „на горе“, Сузанис каже да обично не можемо да видимо изван граница нашег тренутног менталног оквира. Сједињујући речи и слике како би створило нове форме знања, Одравњивање нас учи како да приступимо начинима разумевања који су ван онога што иначе поимамо.
„Одравњивање Ника Сузениса је комплекснo, дивнo, делирично промишљање о скоро па свему под сунцем; јединствено и окрепљујуће штиво.“ (Скот Меклауд, аутор књиге Разумети стрип и направити стрип) „Овa књига је набијена синтезама идеја, окретна, далекосежна и немогуће ју је сумирати. Ослобађа се стандардног формата са панелима унутар оквира, показујући оку и уму како да читају ово црно-бело уметничко дело, које је непогрешиво интелигентно на неконвенционалне и нове начине. Одравњивање заслужује позицију обавезног уџбеника у школама.“ (Нил Мукерји, New Statesman) „Написана невероватно јасно и проницљиво, њене илустрације које понекад прогањају, а понекад одузимају дах, поткрепљују аргументе које књига заступа да визуелне информације могу да обликују наше разумевање… Обавезно штиво за свакога ко жели да ствара, критикује или размотри визуелну наративну форму.“ (PUBLISHERS WEEKLY)