Sredinom januara u Atini je održan drugi sastanak projekta ODYSSEy u kome Centar za promociju nauke učestvuje kao jedan od partnera
Predstavnici Centra za promociju nauke učestvovali su na drugom sastanku konzorcijuma posvećenom izradi metodološkog uputstva i planiranju implementacije projekta ODYSSEy u Poljskoj, Srbiji, Grčkoj i Estoniji koji se finansira kroz evropski program Erazmus+.
Domaćin sastanka održanog 17. i 18. januara u Pireju u Frankofonoj gimnaziji „Sen Pol“ bio je grčki partner na projektu, Helenski institut za studije retorike i komunikacije (I.R.E.S.E.)
Predviđeno je da u naredne dve i po godine, koliko ODYSSEy traje, u svakoj od navedenih država budu organizovani turniri u debatovanju na teme iz oblasti prirodnih nauka i tehnologije u kojima će učestvovati učenici iz izabranih škola. Projektom će biti obuhvaćena obuka nastavnika i učenika, njihovo umrežavanje, aktivno povezivanje sa istraživačima, kao i izrada metodološkog priručnika za primenu debatovanja u nastavi iz takozvanih STEM oblasti.
Glavni cilj projekta ODYSSEy jeste da se kod učenika usmerenih ka prirodnim nauka i tehničkim disciplinama unaprede veštine poput argumentovanja, kritičkog mišljenja i usmenog izlaganja.
Pored Centra za promociju nauke, partneri na projektu ODYSSEy su Institut za geofiziku Poljske akademije nauka iz Varšave (Poljska), naučni centar Energy Discovery Center iz Talina (Estonija) i Institut za studije retorike i komunikacije iz Atine (Grčka).