Центар за промоцију науке био је део јавне расправе о отвореном школовању у Европском парламенту у Бриселу. Циљ овог догађаја, који је организован у оквиру пројекта STEAM Learning Ecologies, био је да изнесе политички предлог и обезбеди подршку Европске уније у развоју отвореног школовања.
Отворено школовање добија на замаху у Европи, јер повећава доступност и флексибилност образовања. Ова трансформација је у складу са растућом повезаношћу и међузависношћу друштава широм света, које се креће повећаном конкуренцијом у области науке и технологије. Последњих година, у Европи се примећује пад интересовања студената за каријере у вези са науком и технологијом. Родни јаз у STEM областима опстаје, а дошло је и до ограниченог раста иновација заснованих на науци. Сходно томе, Европа се суочава са недостатком појединаца са научном експертизом. Да би се превазишли ови изазови, императив је јачање система образовања и обуке наставника.
У том контексту, пројекат SLE има за циљ стварање нових отворених школских партнерстава у локалним заједницама како би се подстакло побољшано научно образовање за све грађане и допринело континууму учења за све.
Политички предлог представљен у Европском парламенту износи почетне налазе и препоруке о изазовима и могућностима повезаним са употребом и интеграцијом отвореног школовања у научно образовање и кроз стварање и развој STEAM екологија учења широм Европе. Током дискусије разматране су опције за институционализацију отвореног школовања, потенцијална средства финансирања и препоруке за интеграцију овог концепта у редовне школске системе.
Након овог догађај одржан је састанак конзорцијума пројекта SLE којим руководи European Schoolnet. Представљени су резултати након прве године пројекта и разматране су даље опције за рад. Центар за промоцију науке развија пилот-екологију учења са Гимназијом „Патријарх Павле“, након чега ће током 2024. године екологије учења обухватити још десет школа. Циљ овог подухвата је формирање дугорочних партнерстава између школа и локалних актера (факултета, института, музеја, компанија, позоришта, итд.) тако да се процес учења одвија у контексту реалног света и потпомаже решавању проблема у локалној заједници.